Tuğan Yağım

私の故郷


タタール語

日本語


Päyda bulsa küktä qara bolıt

現れるなら、空に黒い雲が


Yäşen suqsa ömet xıyalımnı

稲妻が光るなら、望みが夢に


Tuğan yaqtan kiler yaqtı awaz     

私の故郷から来る明るい音が


Tomannardan arındırıp mine

煙から浄化しながら私を


Tuğan yağım mäñge qoyaş

私の故郷 永遠の太陽


Yöräk qısan sağınudan

心がキュッとなる懐かしいさで


Tuğan yaqta yäşel urman   

私の故郷の緑の森


Kön dä irtän äytä azan

毎日朝早くから読まれるエザーンが





Anda äle yäşi iman

そこではまだ生きている信仰が


izgelekkä inanu bar

良い事に信念がある


anda cannı çistartırday

そこでは、心がきれいになるよう


maturlıqqa soqlanu bar

美しさに驚くことがある


anda kiçen dönya tınğ

そこで、夜に世界が静寂につつまれると


namaz uqıy bödrä tallar

祈りを捧げる縮れた柳


anda siña yäşäw birgän 

そこでは、君に人生を与えた


mäñgelekkä tabınu bar

永遠に崇拝がある





izge cirdän küz kürmägän ceplär

良い場所から目には見えない糸


suzılğannar miña yıllar buylap

伸びた私に歳月を通して


yazlar citkäç mine sağınudan

春が来ると私を懐かしさで


qayınnarım yulğa çığa yılap

私の白樺の木は、道に出る泣きながら


tuğan yaqtan xäbär kilsä

故郷から知らせが来れば


şunda qarap sin cır äyt

そこを見ながら君、歌を歌え


tuğan yaqnıñ här awazı

故郷の全ての音


üze ülmäs ber mönäcät

それ自身は死なない、願いの歌


Anda äle yäşi iman

そこにはまだ生きている信仰


izgelekkä inanu bar

良い事に信念がある


anda cannı çistartırday

そこでは、心がきれいになるよう


maturlıqqa soqlanu bar

美しさに驚くことがある


anda kiçen dönya tınğ

そこで、夜に世界が静寂につつまれると


namaz uqıy bödrä tallar

祈りを捧げる縮れた柳


anda siña yäşäw birgän 

そこでは、君に人生を与えた


mäñgelekkä tabınu bar

永遠に崇拝がある


Unknown-8