Sinnän başqa


Qaytqan sayın tuğan yaqlarıma

帰る度に生まれた場所

Ezläp töşäm bezneñ ziräkne

探しておりていく私たちの方向を

Çişmälärneñ salqın suları da

泉の冷たい水も

Basa almıy yañğan yöräkne

止めることが出来ない熱くなった心を



Sinnän başqa belmim nişlärgä dä

君の他に知らない 何をするかをも

Qaya quyıym yalğız canımnı

どこに置こうか一人の心を

Awır ikän duslar bu dönyada

大変だった友達たちこの世界で

Awır ikän duslar bu dönyada

大変だった友達たちこの世界で

Yuğaltular söygän yarıñnı

無くしたことは愛した恋人

Yuğaltular söygän yarıñnı

無くしたことは愛した恋人



Tınıp qalğan awıl uramnarı

静かのままだった村の通り

Sin bulmağaç sıqrap can sıza

君がいないとチクチク痛む心が熱い

Yäşlektäge kebek bäğrem qabat

若い時のように恋人再び

Yögerep çığar kebek qarşıma

走って出てくる様だ私の目の前に

 00