タタール語

日本語

Romaşkalar

カモミール



Romaşkalar - söyü çäçäge ul

カモミールは愛の花それは

Mäxäbbätne süzsez añlata

愛を言葉無しで説明する

Mäñge cawap ezli ber sorawğa

ずっと答えを探している一つの質問に

Yaratmıydır, bälki yarata

好きではないかも、多分好き



Romaşkalar - ömet çäçäge ul

カモミール 望みの花それは

Qoyaşlı aq bäxet öläşä

太陽の白い幸福を配る

Minem kebek mäxäbbät öçen

私のように愛のために

Soñğı taşqa qadär köräşä

最後の石まで取り組む



Romaşkalar - minem çäçägem ul

カモミール 私の花それは

Büläk itte anı söygänem

プレゼントしたそれを私の恋人

Ber kemgä dä äytmi torğan serne

誰にも言わない秘密を

Min alarğa ğına söylädem

私はそれらだけに言いました。



Yarata

好き

Yaratmıy

嫌い



Romaşkalar - urman çäçäge ul

カモミール 森の花それは

Yaqtı bizäkläre bolınnıñ

明るい飾り草原の

Kürgän sayın iskä töşerälär

見るたびに思い出させる

Räxätlegen bergä bulğanın

幸せ、一緒にいることの